Ατομικές Συναντήσεις διαχείρισης άγχους

  • Η δουλειά μου έχει γίνει απαιτητικότερη, πως θα τα προλαβαίνω όλα;
  • Η οικονομική αβεβαιότητα με μπερδεύει και δεν ξέρω τι αποφάσεις να πάρω;
  • Και αν δεν πετύχω στις πανελλήνιες τι θα κάνω μετά;
  • Αυτό που θα ήθελα να σπουδάσω φαίνεται να μην έχει δουλειά αυτή τη στιγμή. Σκέφτομαι να το επιλέξω αλλά με αγχώνει πολύ η επιλογή?

Ερωτήματα όπως τα παραπάνω υπάρχουν στη σκέψη πολλών συνανθρώπων και αυξάνουν κατακόρυφα τα επίπεδα άγχους. Σε μια απαιτητική εποχή, όπου η καθημερινότητα όλων μας διακατέχεται από πίεση, τα προγράμματα διαχείρισης άγχους βοηθούν στην αποτελεσματική του αντιμετώπιση.

Τι είναι

Η διαδικασία διαχείρισης άγχους αποσκοπεί στον επιτυχή έλεγχο της συναισθηματικής φόρτισης του εκάστοτε ανθρώπου, η οποία μπορεί να προέρχεται από διάφορες ψυχοπιεστικές καταστάσεις της καθημερινότητάς του. Οι αποκτηθείσες δεξιότητες επιτρέπουν τη βέλτιστη απόδοση του καθενός σε οτιδήποτε και αν καταπιάνεται, είτε αυτό αφορά το επαγγελματικό του περιβάλλον είτε το προσωπικό.

     Παροχή

Ατομικές συναντήσεις διαχείρισης άγχους: αφορούν τον οποιονδήποτε, ενήλικα (ή έφηβο) ο οποίος επιθυμεί να διαχειριστεί καλύτερα την πίεση της καθημερινότητάς του.

Στόχοι

Ο στόχος της διαχείρισης άγχους είναι να μάθουμε να ελέγχουμε το άγχος μας κάτω από συνθήκες πίεσης (π.χ. απαιτητικό ωράριο στη δουλειά, αυστηρό αφεντικό, οικονομικές πιέσεις στα ελεύθερα επαγγέλματα, νέο μωρό στο σπίτι, εξεταστικές περίοδοι μαθητών, φοιτητών κ.α.) έτσι ώστε να μεγιστοποιούμε την απόδοσή μας.

Διαδικασία

Η διαχείριση άγχους διεξάγεται με τη μορφή ατομικών συναντήσεων (διάρκειας 45 λεπτών) στις οποίες οι εξυπηρετούμενοι εκπαιδεύονται με τις πιο σύγχρονες μεθόδους stress managment.

Τι δουλεύουμε με τη διαχείριση άγχους:

  • Διαχείριση του στρες
  • Καλύτερα επίπεδα οργάνωσης
  • Αύξηση της απόδοσης – λειτουργικότητας
  • Μείωση των δυσλειτουργιών που σχετίζονται με το στρες
  • Βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας
  • Ανάπτυξη αυτογνωσίας
  • Εκτίμηση της υποκειμενικής ικανότητας για χαλάρωση
  • Ανάπτυξη ικανότητας για χαλάρωση
  • Ανάπτυξη ικανότητας διατήρησης της ηρεμίας και του επιπέδου απόδοσης υπό συνθήκες πίεσης

Log in